Wady IPv6

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Śro, 7 Lut 2001, 13:21:42 MET

On Wed, Feb 07, 2001 at 12:59:05PM +0100, Zbigniew Świętkowski wrote:
> Znalazlem w sieci nastepujace "wady", jednak nie wiem czy jest to
> prawda:
> 1. Brak możliwości rozliczania ruchu w sieci.
> 2. Brak mechanizmów określających inicjatora połączenia.

Przede wszystkim tu nie ma roznicy miedzy wersjami IP, bo chodzi glownie o
wlasciwosci TCP. Powyzsze wady to wynik kompromisu miedzy uporzadkowaniem i
przewidywalnoscia a wygoda. Poza tym jak sie uprzec, to dla wielu serwisow da
sie stwierdzic kto zaczyna, ale im tansze medium tym mniej oplaca sie
szczegolowo taryfikowac. Tak jak z telefonami: jezeli polaczenia sa bardzo
drogie, to oplaca sie taryfikowac kazda rozmowe, nawet lokalna, osobno.

W iskier krzesaniu żywem/Materiał to rzecz główna