Wady IPv6

Zbigniew Świętkowski Zbigniew.Swietkowski w efarm.pl
Śro, 7 Lut 2001, 12:59:05 MET

Wojtek Bojdo/l wrote:

> Mowiac krotko - przewidziano, ze czegos nie przewidziano.
> Mowa oczywiscie o w miare uniwersalnych naglowkach - w IPv4 naglowki byly
> scisle okreslone, w IPv6 mamy mozliwosc dodawania nowych naglowkow.
> Jest tez wiele innych cech (czy tez moze szczegolow) w IPv6, ktore
> pozwalaja na jego rozwoj w przyszlosci jesli nie bedzie spelnial pewnych
> wymagan.
Znalazlem w sieci nastepujace "wady", jednak nie wiem czy jest to
prawda:
1. Brak możliwości rozliczania ruchu w sieci.
2. Brak mechanizmów określających inicjatora połączenia.

> Zalet jest wiele.
Zalety juz opisalem, brakuje mi tylko wad.
--
Zbigniew L. Swietkowski