Wady IPv6

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Śro, 7 Lut 2001, 12:43:27 MET

On Wed, 7 Feb 2001, Zbigniew Świętkowski wrote:

> Witam
>
> Pisze prace na temat "Porownanie protokolu IPv4 i IPv6"
> Chcialbym uwzglednic plusy i minusy IPv6.
> W zwiazku z tym mam pytanie: Czego nie przewidziano w projekcie IPv6 ?

Mowiac krotko - przewidziano, ze czegos nie przewidziano.
Mowa oczywiscie o w miare uniwersalnych naglowkach - w IPv4 naglowki byly
scisle okreslone, w IPv6 mamy mozliwosc dodawania nowych naglowkow.
Jest tez wiele innych cech (czy tez moze szczegolow) w IPv6, ktore
pozwalaja na jego rozwoj w przyszlosci jesli nie bedzie spelnial pewnych
wymagan.

Zalet jest wiele.

--
Wojciech Bojdo/l
,,zabawne jakie rzeczy moga przyjsc do glowy przyjsc