Problemy z mrtd

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 21 Mar 2000, 19:06:24 MET

On Tue, Mar 21, 2000 at 06:43:48PM +0100, Andrzej Nakonieczny wrote:
> Problem czesciowo sam rozwiazalem zwiekszajac max. liczbe if-cow. Dlatego
> tez chwilowo router zaczal chodzic. Problem jest jednak gdzie indziej.
> Spojrz:
> [dzemik w euler dzemik]$ ip addr | grep @ | head -2
> 3: sit0 w NONE: <NOARP> mtu 1480 qdisc noop
> 310: icm w NONE: <POINTOPOINT,NOARP,UP> mtu 1480 qdisc noqueue
> [dzemik w euler dzemik]$
> 310 to jest wlasnie ta liczba wieksza od 256. Po prostu nie wiem dlaczego
> jest tak duza (pewnie to z powodu ciaglego downowania i podnoszenia przeze
> [...]

Ciekawe czy tak ma byc, czy jednak powinien brac pierwszy wolny. Moze Kuznecow
Ci cos powie? Jezeli tak byc musi to by trzeba zmienic w mrtd sposob trzymania
informacji o interfejsach, bo jak doszlo do 300 to rownie dobrze moze do 3000.

Swoja droga to mi wyglada na jakis strasznie windows-like system
konfigurowania. Czy przy kazdej zmianie downujesz wszystko i konfigurujesz od
poczatku? Ja robie down tylko jezeli nie ma byc juz interfejsu o danej nazwie.

Ale kto by mył ręce po przywitaniu się z mężem? - A. Fedorczyk