Problemy z mrtd

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Wto, 21 Mar 2000, 19:33:05 MET

On Tue, 21 Mar 2000, Rafal Maszkowski wrote:

> Swoja droga to mi wyglada na jakis strasznie windows-like system
> konfigurowania. Czy przy kazdej zmianie downujesz wszystko i konfigurujesz od
> poczatku? Ja robie down tylko jezeli nie ma byc juz interfejsu o danej nazwie.

ja robie ip tun del od razu...
wprawdzie gdzies cos kiedys czytalem, ze tak nie powinno sie tego robic..
ale u mnie chodzi...
i jakos nie mialem problemow nigdy z duzymi cyferkami..
choc mam pewne luki miedzy niektorymi cyferkami..
(1,2,4,6,8,9,10,11,dalej prawidlowo)
Musze to kiedys sprawdzic.. :)

[ red. Wojciech Bojdo/l             Magazyn Linux & Unix ]
[ Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne ]