Problemy z mrtd

Andrzej Nakonieczny dzemik w ps.pl
Wto, 21 Mar 2000, 18:43:48 MET

Hej,

On Tue, 21 Mar 2000, Jacek Konieczny wrote:

> Też miałem ten problem i dlatego używam zebry.

Problem czesciowo sam rozwiazalem zwiekszajac max. liczbe if-cow. Dlatego
tez chwilowo router zaczal chodzic. Problem jest jednak gdzie indziej.
Spojrz:

[dzemik w euler dzemik]$ ip addr | grep @ | head -2
3: sit0 w NONE: <NOARP> mtu 1480 qdisc noop
310: icm w NONE: <POINTOPOINT,NOARP,UP> mtu 1480 qdisc noqueue
[dzemik w euler dzemik]$

310 to jest wlasnie ta liczba wieksza od 256. Po prostu nie wiem dlaczego
jest tak duza (pewnie to z powodu ciaglego downowania i podnoszenia przeze
mnie if-cow). Po podniesieniu max. liczby if-cow mrtd wydaje sie ze jakos to
chodzi.

Pozdrawiam,
Andrzej

--