wracam on-line.

Wojtek Bojdo/l wojboj w lp.net.pl
Pon, 7 Lut 2000, 18:52:03 MET

On Mon, 7 Feb 2000, Grzegorz Stanislawski wrote:

> Witam.
>  Po dlugiej przerwie wracam to tematu ipv6.
> Nowy adres mojego konca tuneli to 195.136.100.223, prosilbym o zmiany w
> konfiguracjach.

no to chyba tunel sobie zrobie kolejny..:)

>  Nie jest to adres na stale, przed koncem marca musze zwrocic te klase
> nowy bedzie z przedzialu 213.149.0.0/19  ale o tym pozniej.
> dostalem od ripa AS dla ipv4 mam wiec pytanie czy tego samego moge uzywac
> tez do ipv6?

Raczej mozesz... obecnie w IPv6 testowym uzywamy AS'ow generowanych by
brain.randomize()...:)

>  Jak to jest z tymi klasami adresow ipv6 dla Lir'ow? czy teraz bedac
> lir'em musze wystapic do ripa o nowa klase czy moge uzywac 3ffe:902:10?

3ffe:* sa testowe..
obecnie (widze jestes nie w temacie) uzywamy glownie 3ffe:8010:x zamiast
3ffe:902:x... (ja sie konwertnalem juz)... tylko to sa adresy przyznane na
czas testow..
jako LIR mozesz ubiegac sie o ,,komercyjna'' pule numerow IP..
jak na razie nikt w *.pl chyba jeszcze jej nie ma..:))
Opennet moze byc pierwszy...

= Wojciech Bojdo/l  wojboj w lp.net.pl  www.lp.net.pl/~wojboj =
[  Nie ma rzeczy niemozliwych - sa tylko nieprawdopodobne   ]