wracam on-line.

Grzegorz Stanislawski stangrze w open.net.pl
Pon, 7 Lut 2000, 18:30:55 MET

Witam.
 Po dlugiej przerwie wracam to tematu ipv6.
Nowy adres mojego konca tuneli to 195.136.100.223, prosilbym o zmiany w
konfiguracjach.
 Nie jest to adres na stale, przed koncem marca musze zwrocic te klase
nowy bedzie z przedzialu 213.149.0.0/19  ale o tym pozniej.
dostalem od ripa AS dla ipv4 mam wiec pytanie czy tego samego moge uzywac
tez do ipv6?
 Jak to jest z tymi klasami adresow ipv6 dla Lir'ow? czy teraz bedac
lir'em musze wystapic do ripa o nowa klase czy moge uzywac 3ffe:902:10?

Grzegorz Stanislawski
Open-Net SA / PKFL