Koniec awarii! (Re: Nowy prefiks)

Pawel Krawczyk kravietz w ceti.pl
Wto, 6 Lip 1999, 12:26:07 MEST

On Tue, Jul 06, 1999 at 11:30:04AM +0200, Rafal Maszkowski wrote:
> pNLA niekoniecznie, o ile dobrze pamiętam. A problemy w końcu daje sie
> rozwiązać - właśnie tak wyszło, że mi zaczęły działać jądro 2.3.9 i mrt-1.6.1a
> używający rtnetlinka. Przez jakiś czas nie używałem rtnetlinka bo nie chciał
> działać i miałem wyłączony w mrt. Teraz do niego wróciłem i 6bone-gw wytrzymał
> całą noc konwersacji z paroma peerami BGP.

Ja bym w takim razie chętnie ponownie złączył się z 6bone-gw tunelem.
Mam już nową maszynę do zabaw z IPv6 i powoli zaczynam odtwarzać tunele.
Musimy tylko ustalić kwestie adresowania tuneli -- ja obecnie używam
z powodzeniem następującej konfiguracji:

	ip tunnel add pipeta mode sit \
		remote 149.156.137.250 \
		local 195.150.98.27 \
		ttl 64 tos 0x10
	ip route add 3ffe:902:3::1:0:1/128 dev pipeta
	ip route add 3ffe:902:3::1:0:0/96 via  3ffe:902:3::1:0:1

Działa, i to bez zabierania adresów z docelowej podsieci na adres interfejsu.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.pl/~kravietz/