Koniec awarii! (Re: Nowy prefiks)

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 6 Lip 1999, 11:30:04 MEST

On Tue, Jun 29, 1999 at 09:25:02PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> A czy przypadkiem wymogiem 6bone dla pTLA i pNLA jest to by wymieniały
> się via BGP4+ z sąsiadami ?
> Nie masz tam jakiejś intelowej maszyny którą można by wykorzystać jako router ipv6 ?

pNLA niekoniecznie, o ile dobrze pamiętam. A problemy w końcu daje sie
rozwiązać - właśnie tak wyszło, że mi zaczęły działać jądro 2.3.9 i mrt-1.6.1a
używający rtnetlinka. Przez jakiś czas nie używałem rtnetlinka bo nie chciał
działać i miałem wyłączony w mrt. Teraz do niego wróciłem i 6bone-gw wytrzymał
całą noc konwersacji z paroma peerami BGP.