IPv6 na dynamicznym IPv4

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Śro, 23 Gru 1998, 00:05:43 MET

On Tue, 22 Dec 1998, Michal Margula wrote:

> Czy tunelowanie wymaga jakichs zmian w oprogramowaniu u
> mojego providera? Czy nie mozna zrobic, zeby mogls sie laczyc z
> koncowka tunelu spod roznych adresow ipv4? Niestety zmiana
> specjalnie dla mnie pppd odpada :)
Odbra male wyjasnienie -  w tej chwili praktycznie mozna pominac ilosc
routerow obslugujacych IPv6...
dlatego trza stosowac tunelowanie - w przypadku tuneli sit potrzebna jest
zmiana oprogramowania TYLKO na obu koncowkach tego dunelu, po drodsze nie
musisz zmieniac nic.
Czyli na uznamie (jego provider) nic nie jest zmieniane i teraz tylko
pozostaje podjac decyzje czy bedzie robiopne tyle tuneli ile jest modemow
czy tez (na przyklad) ktos umiesci na swoim routerze IPv6 prostego daemona
dzialajacego tak ze sie polaczysz, zautoryzujesz (haslo) i wtedy daemon
zmini adres IPv4 twojego konca tunelu

Pozdrowienia,
Marek

--
 /      Finga elephant w szczecin.top.pl 4 PGP key       \