IPv6 na dynamicznym IPv4

Michal Margula alchemyx w apollo.pl
Śro, 23 Gru 1998, 10:50:23 MET

> Czyli na uznamie (jego provider) nic nie jest zmieniane i teraz tylko
> pozostaje podjac decyzje czy bedzie robiopne tyle tuneli ile jest modemow
> czy tez (na przyklad) ktos umiesci na swoim routerze IPv6 prostego daemona
> dzialajacego tak ze sie polaczysz, zautoryzujesz (haslo) i wtedy daemon
> zmini adres IPv4 twojego konca tunelu

Jezeli dobrze zrozumialem, to w drugim przypadku bylby tylko
jeden tunel, czy tak? Czy bedzie mial on staly numer IPv6? Czy
jesli beda tunele "wielokrotne" (na kazdy modem) to czy tez bede
mial staly ip w IPv6? Jezeli juz robic tunel z tym demonem, to do
kogo mam sie zwrocic z prosba o druga koncowke i postawienie
demona?

--
Michal Margula, alchemyx w apollo.pl, ICQ#: 12267440,
http://www.alchemyx.apollo.pl, PL section of Linux Counter maintainer