IPv6 na dynamicznym IPv4

Michal Margula alchemyx w apollo.pl
Wto, 22 Gru 1998, 21:55:15 MET

Date sent:      	Tue, 22 Dec 1998 21:46:52 +0100
From:           	Rafal Maszkowski <rzm w icm.edu.pl>
To:             	6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl
Subject:        	Re: IPv6 na dynamicznym IPv4
Send reply to:  	6bone-pl w sunsite.icm.edu.pl

> W IPv6 nie ma sprawy, moze byc nawet kilka albo wiecej, ale to sie tuneluje
> przez IPv4 i IP tej wersji musialbys miec na stale albo kombinowac. Mnie sie
> podoba pomysl z puszczeniem tuneli na wszystkie adrsy providera. Tylko moglyby
> byc problemy tez ze staloscia IPv6 bo najbardziej naturalnie bylby inny dla
> kadego tunelu, chociaz moze daloby sie to obejsc. Za to moglbys miec na stale
> jaka podklase routowana przez ten tunel.
> Mozliwe jest IPv6 bez tuneli, ale musialoby dzialac u providera i poprzez Twoje
> pppd czy czego tam uzywasz.

Czy tunelowanie wymaga jakichs zmian w oprogramowaniu u
mojego providera? Czy nie mozna zrobic, zeby mogls sie laczyc z
koncowka tunelu spod roznych adresow ipv4? Niestety zmiana
specjalnie dla mnie pppd odpada :)

Pozdrawiam i korzystajac z okazji zycze Wesolych Swiat
--
Michal Margula, alchemyx w apollo.pl, ICQ#: 12267440,
http://www.alchemyx.apollo.pl, PL section of Linux Counter maintainer