IPv6 na dynamicznym IPv4

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Wto, 22 Gru 1998, 21:46:52 MET

On Tue, Dec 22, 1998 at 09:39:16PM +0100, Michal Margula wrote:
> From:           	Marek Obuchowicz <elephant w shadow.eu.org>
> Po ktorej stronie? Po "mojej" t.j. na uznamie? Czy nie moge jakos
> "wykombinowac" sobie stalego ip w ipv6?

W IPv6 nie ma sprawy, moze byc nawet kilka albo wiecej, ale to sie tuneluje
przez IPv4 i IP tej wersji musialbys miec na stale albo kombinowac. Mnie sie
podoba pomysl z puszczeniem tuneli na wszystkie adrsy providera. Tylko moglyby
byc problemy tez ze staloscia IPv6 bo najbardziej naturalnie bylby inny dla
kadego tunelu, chociaz moze daloby sie to obejsc. Za to moglbys miec na stale
jaka podklase routowana przez ten tunel.
Mozliwe jest IPv6 bez tuneli, ale musialoby dzialac u providera i poprzez Twoje
pppd czy czego tam uzywasz.