Umnie wszsytko chodzi ;)

Andrzej Nakonieczny dzemik w tuniv.szczecin.pl
Pią, 20 Lis 1998, 21:50:23 MET

Marek Obuchowicz wrote:

> Tak jak ja nie widzę sensu teraz stawiać to co kiedyś miałem czyli IPv6 na
> PPP ze stałym IP....

Tzn. ja też mam stały IP, tylko dla siebie ... ale masz rację - puszczanie na tym
IPv6 jest bezsensowne ...

> Czekamy.

Jutro powinien już być ...

> liczy się to co jest teraz czyli uname -r :)

E, nie chce mi się rebootować hosta aby pokazał 2.0.35 ... ;)

Pozdrawiam,
Andrzej

--
email: dzemik w tuniv.szczecin.pl