Umnie wszsytko chodzi ;)

Marek Obuchowicz elephant w shadow.eu.org
Sob, 21 Lis 1998, 13:02:02 MET

On Fri, 20 Nov 1998, Andrzej Nakonieczny wrote:

> Tzn. ja też mam stały IP, tylko dla siebie ... ale masz rację - puszczanie na tym
> IPv6 jest bezsensowne ...
Ja nie mam tylko dla siebie... mam ostatni modem na pbx-ie, z reguly jest
wolny ale ciekaw jestem jak reagowala winda jak zaczela dostawac pakiety
zdecydowanie je przewyzszajace... :)

> Jutro powinien już być ...
Jak to Linus powiedzial - juz mamy 2.2 tylko nazywa sie 2.1.129 :)

> E, nie chce mi się rebootować hosta aby pokazał 2.0.35 ... ;)
[elephant w elephant elephant]$ ls /boot/vmlinuz*2.0*
/boot/vmlinuz-2.0.35
:)

--
 /      Finga elephant w szczecin.hsn.pl 4 PGP key       \