[6bone-pl] Re: [6bone-pl] Re: artykuł o v6

Rafal Maszkowski rzm w icm.edu.pl
Sob, 31 Paź 1998, 22:02:24 MET

On Sat, Oct 31, 1998 at 11:03:35AM +0100, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Jezelzeli chodzi o polska dystrybucje to tylko PLD Tornado (to jest wersja
> devel - nastepca stable) ma:
> PELNE, DOPRACOWANE I NIEPODWAZALNE ;) wspomaganie dla IPv6. Jedynym
> realnym konkurentem dla PLD na tym gruncie moze byc FreeBSD (inria) ale
> chlopaki z BSD juz od dosyc dawna tam dopracowuja ipv6...

Podam URL HTTP do PLD.

> Skoro Rafal piszesz o IPv6 w Polsce, to moglbys skromnie wspomniec tez o
> osrodku Szczecinskim (Linux Forum in Szczecin ;) Skromnie tylko powiem, ze
> ponad 60% routerow BGP4+ w calej Polsce stoi w ... Stolicy Pomorza

Nie piszę o IPv6 w Polsce, dopisałem właśnie pół zdania na ten temat. Piszę o
konfiguracji tuneli i BGP. Jak chcesz to napisz druga czesc o uslugach w 6BONE,
zapewne pismo bedzie zainteresowane.

R.