[6bone-pl] Re: artykuł o v6

Sob, 31 Paź 1998, 21:31:42 MET

On Fri, 30 Oct 1998, Rafal Maszkowski wrote:

> Właśnie piszę dla Linux&Unix. Jeżeli ktoś chce to mogę wysłać w całości. Mam
> jedno konkretne pytanie. Wspominam PLD, ale niewiele wiem. Co wyraźniejszego
> można powiedzieć zamiast drugiego zdania poniżej?

Informacji jest jeszcze mało .. niestety.

> Czy PLD-stable ma v6 czy lepiej inną wersję?

Owszem jest ale w PLD-devel, który to zbiór pakietów (ani -stable ani
-devel nie są jeszcze kompletnymi dystrybucjami) zawiera wsparcie do ipv6.
W -stable w zassadzie chyba już nie ma sensu tego robić gdyż ma być to
oparte o jądro 2.0.x. Nie wiem może ktoś wie jak dorobić w miarę stabilnie
ipv6 do czegoś co ma chodzić na kernelu 2.0.x (?), to może i dałoby się
coś zmienić w tej materii.

kloczek