[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Lech Szychowski lech7 w lech.pse.pl
Pon, 8 Cze 1998, 20:09:34 MEST

> U mnie oba komplety bibliotek hulają równolegle - połowa binariów
> jest skompilowana pod libc5 a połowa pod libc6.

Oczywiście wiem, że tak się da...

> Lame jest tylko to, że nagłówki czasami się gryzą ;( Z tym że to jest

...i chodziło mi właśnie o owe nieszczęsne *.h

> Jak najbardziej - tylko tutaj musisz wziąć pod uwagę wsteczną
> niekompatybilność glibc pre-2.1 z poprzednimi. Tzn. stuff skompilowany
> pod 2.0.92 nie polezie pod 2.0.7.

Niekompatybilność mi, mówiąc brzdko, zwisa - nie mam jeszcze niczego
na glibc'u, więc... :)

BTW: możesz gdzieś wystawić do zassania te binaria? Chodzi mi głównie
o sam libc6, bo programy - jak rozumiem - i tak masz już na www?
--

	Leszek.

| lech7 w pse.pl 2:480/33.7                - REAL programmers use INTEGERS - |
| Speaking just for myself...                                              |