[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Pawel Krawczyk kravietz w tau.ceti.com.pl
Pon, 8 Cze 1998, 23:39:15 MEST

On Mon, Jun 08, 1998 at 08:09:34PM +0200, Lech Szychowski wrote:
> ...i chodzi³o mi w³a¶nie o owe nieszczêsne *.h

Niestety, nag³ówki ss± w tym wypadku, ale wiêkszo¶æ problemów wychodzi
przy kompilacji inet6-apps. Pozostaje czekaæ a¿ Craig Metz przejdzie
na glibc :)

Przy kompilacji innych programów nie mia³em wiêkszych problemów,
szczególnie je¶li korzystaj± z configure.

> BTW: mo¿esz gdzie¶ wystawiæ do zassania te binaria? Chodzi mi g³ównie
> o sam libc6, bo programy - jak rozumiem - i tak masz ju¿ na www?

glibc-2.0.92 wsadzi³em na {http,ftp}://ftp.ceti.com.pl/pub/linux/ipv6/,
reszta te¿ tam jest. Poniewa¿ configure w glibcu dzia³a trochê dziwnie
je¶li ustawi siê inny prefix ni¿ defaultowy, wiêc najlepiej rozpakuj
sobie tara gdzie¶ w /tmp i przewal to co jest w /tmp/lib do /lib, a resztê
do odpowiednich podkatalogów w /usr lub /usr/local.

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta w ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/