[6bone-pl] Re: www.6bone.pl ?

Pawel Krawczyk kravietz w tau.ceti.com.pl
Pon, 8 Cze 1998, 20:00:31 MEST

On Mon, Jun 08, 1998 at 07:49:03PM +0200, Lech Szychowski wrote:
> Ja te¿ komplikujê ostatnio wszystko gcc 2.8.1, za to wci±¿ u¿ywam
> wy³±cznie libc5; czy znasz jaki¶ ludzki sposób na o¿enienie ze
> sob± libc5 i libc6?

U mnie oba komplety bibliotek hulaj± równolegle - po³owa binariów
jest skompilowana pod libc5 a po³owa pod libc6. Wszystkie nowe kompilujê
pod libc6 i docelowo mam zamiar wszystko powoli przestawiæ na libc6.
Lame jest tylko to, ¿e nag³ówki czasami siê gryz± ;( Z tym ¿e to jest
IMHO konieczne z³o, bo w glibc 2.1 jest komplet nag³ówków IPv6 które
wcze¶niej pa³êta³y siê po ¼ród³ach kernela i inet6-apps.

> BTW: czy wydaje Ci siê, ¿e gdybym wzi±³ binaria libc6.so oraz
> binaria programów z IPv6, to (zak³adaj±c oczywi¶cie, ¿e mam
> wsparcie do IPv6 w kernelu/modu³ach) ca³o¶æ ma szanse zadzia³aæ?

Jak najbardziej - tylko tutaj musisz wzi±æ pod uwagê wsteczn±
niekompatybilno¶æ glibc pre-2.1 z poprzednimi. Tzn. stuff skompilowany
pod 2.0.92 nie polezie pod 2.0.7.

BTW. jest ju¿ 2.0.94 - chwila pojawienia siê 2.1 jest ju¿ chyba bliska :)

--
Pawel Krawczyk, CETI internet, Krakow. http://www.ceti.com.pl/
info: oferta w ceti.com.pl.  Home: http://ceti.com.pl/~kravietz/