[Rejestr] Demokracja hakerska w działaniu - premier nie uległ szantażowi dwóch łachów

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Pią, 27 Sty 2012, 17:02:12 CET

Tomasz Kowalski napisal/a w dniu 2012-01-26 12:46:
> Ciekawe kto wpadł na pomysł wciągania owych "łachów", jak pisze VaGla,
> na sztandar protestujących przeciw ACTA...

Dokładnie o to chodzi w pytaniu o kontrolną rolę mediów. Dlaczego
dziennikarze nie zadali sobie tego pytania (zadali? jeśli tak, nie
zauważyłem, ale mamy gorący czas) i nie zrobili o tym materiału? Kto i
dlaczego ich wyciągnął?

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl