[Rejestr] ODP: Informacja techniczna - ważne

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Czw, 26 Sty 2012, 11:01:05 CET

W dniu 2012-01-26 10:47, Ostrowski Igor pisze:
> Osobiście mam zamiar zaanagażować się w 100% w prace mające na celu
> realizacje obietnicy Premiera dot. wprowadzenia zmian w prawie, które
> zagwarantuja wolność w sieci.
Ja mam takie pytanie - jakich zmian? W konstytucji? Czy może premier nie
czytał zapisów art 87 i 91go? A może to zapis "stosuje się bezpośrednio"
wcale nie oznacza, że się bezpośrednio stosuje?

Przypomnę też, że żadnych not, ani dodatkowych ustaleń nie można już do
umowy ACTA dołączyć, a ludzie nie buntują się tylko dlatego, że wolność
internetu, ale np dla tego, że zniszczone zostaną zasady dozwolonego
użytku - a przede wszystkim przeciw niedemokratycznemu trybowi
przyjmowania tej umowy.

btw - kiedy ministrowie zaczną mówić prawdę w TV? czy może nie ma co na
to liczyć?

-- Robert