[Rejestr] Rightscon

Alek Tarkowski a.tarkowski w icm.edu.pl
Pon, 31 Paź 2011, 11:07:10 MET

Witajcie,

myślę, że to jednak nie był zwykły "PR Stunt" - całość organizowała
organizacja Access Now (https://www.accessnow.org/about) której opis
działań i skład Advisory Board sugeruje, że to chyba poważny projekt
zabiegający o "digital freedoms". Po drugie, w programie można znaleźć
kilka b. ciekawych mówców znających się na prawach podstawowych w Sieci
(Rebecca McKinnon, Aaron Swartz, Craig Newmark, Andrew McLaughlin, Rafal
Rohozinski, itd.).

WIem, że zawsze gdy korporacje z niepewnym "track record" zabierają się
za temat, to można mieć podejrzenia do ich intencji. Ale też wydaje mi
się bardzo ważne, by z korporacjami o tym rozmawiać - i że chcą one o
tym rozmawiać, i dlatego Rightscon wydał mi się wart uwagi.

Pozdrowienia,

ALek

--
dr Alek Tarkowski
koordynator projektu / project coordinator