[Rejestr] no i mamy w Polsce dyskusję o neutralności sieci

Marek Zibrow marek w zibrow.pl
Czw, 13 Paź 2011, 23:47:36 MEST

W dniu 13 października 2011 23:29 użytkownik Michał 'rysiek' Woźniak <
rysiek w fwioo.pl> napisał:
> I to jest sedno sprawy. Nie mam problemu z płaceniem więcej za moje
> łącze, jeżeli rachunek ekonomiczny operatora tego wymaga. Mam problem
> i uważam, że nie do zaakceptowania jest fakt, że ktoś ingeruje w treść
> mojej *korespondencji* w Sieci.

Pytanie tylko, czy to będzie OPCJA (pewnie płatna dodatkowo 1,99zł
miesięcznie :-) ) czy coś odgórnie narzuconego. Raczej to pierwsze. Wtedy
problemu abonenta nie ma. Problem pozostaje po stronie dostawcy treści.
T-Mobile nie ma prawa narzucać komuś jaką treść i jak prezentuje w sieci. Ma
prawo przedstawiać ją na zasadzie "wszystko albo nic". To użytkownik
decyduje czy nie je frytek (czy nie czyta reklam).

--
Marek Zibrow
marek w zibrow.pl