[Rejestr] [Fwd: Konsultacje dokumentów Komisji Europejskiej: Strategia IPR, Dzie?a Osierocone, powierzenie OHIM spraw z zakresu egzekwowania praw w?asno?ci intelektualnej]

Władysław Majewski wladek.majewski w gmail.com
Pią, 27 Maj 2011, 23:07:43 CEST

Zastanawialiśmy się wczoraj, jaki właściwie ma być cel i temat kolejnego,
poniedziałkowego spotkania z min. Bonim. Dziś mamy jeden istotny temat:
jawna kpina z idei konsultacji w wykonaniu MKiDN.

A moim zdaniem do 3 czerwca trzeba zgłosić uwagi na takim samym poziomie, na
jakim jest zaproszenie do konsultacji: napisać, że w konsultowanych
dokumentach coś może się nie podobać, a co dokładnie, to opiszemy 30
czerwca.

Władek