[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Śro, 16 Lut 2011, 16:25:17 MET

W dniu 15 lutego 2011 08:15 użytkownik Jozef Halbersztadt
<jothal at o2.pl> napisał:
> Uwazam, ze w obecnym momemcie mamy większa siłe przebicie prezentujac wiazke stanowisk a jedno wspolnie uzgodnione.
>
> W tej sytuacji Biuro RPO bedzie samo musialo zrobic jakies podsumowanie na podstawie tego co do nich wplynie. Niezgodny z nami bedzie tylko przeslanie FDN, wiec to RPO jakby za nas zrobi zarys tej wspolnej platformy, ktora bedzie musialo sila rzeczy popierac.
>
> Jak biuro RPO niedokladnie wywiaze sie z tej pracy to wtedy je skorygujemy.
>
> Podsumowujac uwazam wysilek by opracowac jeden wspolny manifest za przedwczesny.
>
> Prosiłbym o opinie.

Zgadzam się z Józefem. Potrzebujemy na razie wielu, dobrych i
przemyślanych opinii, a nie tworzonego naprędce - zapewne spłyconego,
bo kompromisowego - "manifestu" czy stanowiska. Na to przyjdzie
jeszcze czas. Na razie trwa akcja "Odpowiadamy RPO" i jej istotą jest
zmobilizowanie ekspertów z różnych dziedzin do zabrania głosu.
Zachęcam do przesyłania swoich stanowiska albo nam albo bezpośrednio
do biuro RPO.

Rozmawiałam dziś z nimi, będziemy publikować wyniki akcji - a zatem
nadesłane tezy - 10 marca, razem z podsumowaniem dyskusji.

KSZ