[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Śro, 16 Lut 2011, 10:45:40 MET

Ja jestem przeciw nadawaniu administratorom portali funkcji prywatnej policji. Natomiast nie widzę niczego niewłaściwego w zawiadamianiu administratora, że ma u siebie nieczyste treści (np. zaskarżalne z przepisów kodeksu karnego). Tym bardziej nie widzę niczego niewłaściwego w zawiadamianiu o tym prokuratury.

Pozdrawiam
Jozef Halbersztadt