[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Jakub Śpiewak j.spiewak w kidprotect.pl
Pon, 14 Lut 2011, 22:37:26 MET

Witam,
Procedury są - jest Porozumienie Na Rzecz Bezpieczeństwa Dzieci w Internecie, samoregulacja właśnie. Większość operatorów daje u siebie linki do jednego z hotline - naszego lub Dyżurnet. Myślę, że to udostępnianie to coś, co warto rozwijać. Na pewno brakuje platformy współpracy operatorów, dostawców treści, organizacji pozarządowych i organów ścigania. Choć i tu bym nie panikował - jest np. coroczna konferencja TAPT w Szczytnie, gdzie wszyscy prawie się spotykają i rozmawiają.
Pozdrawiam,
Jakub
-----
Fundacja Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom
ul. Dzielna 21/83, 01-029 Warszawa
KRS: 0000220899, NIP: 6312456285
Nordea: PL70 1440 1172 0000 0000 0395 8272
www.kidprotect.pl / www.jakubspiewak.pl

Wiadomość napisana przez Paweł Krawczyk w dniu 2011-02-14, o godz. 21:06: