[Rejestr] Odpowiadamy na pytania RPO... i zapraszamy do przyłączenia się!

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Pon, 14 Lut 2011, 21:06:14 MET

On Mon, 14 Feb 2011 19:57:21 +0100 Maciej Szmit
<maciej.szmit w gmail.com> wrote:

>Że się wetnę w dyskusję: to może działać w przypadku - bo ja wiem -
>
>netykiety na moderowanej liście czy forum. Jak samoregulować
>nieumieszczanie treści pornograficznych z wykorzystaniem dzieci?

Rejestr brytyjski, na który się powoływała np. FDN, to właśnie
przykład samoregulacji. Operatorem jest organizacja non-profit
powołana przez brytyjskich operatorów Internetu, a korzystanie z
publikowanej listy jest dobrowolne (pokrycie chyba ok. 95%).
Samoregulacja to także sprawne i ujednolicone procedury zgłaszania
takich treści, a także usuwania i współpracy z organami ścigania.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl