[Rejestr] PIS blokuje

Maciej Szmit maciej.szmit w gmail.com
Śro, 2 Lut 2011, 12:46:46 MET

Taką mamy opozycję jak i rządzących. Rząd chciałby przywalić kijem, a
opozycja krzyczy "nie, pałką!", a w zasadzie rządzący uważają, że jesień
należy znieść przywiązując w sierpniu liście do gałęzi, a opozycja, że
lepiej byłoby je tam przykleić ale dopiero z początkiem września. Nasuwa
mi się jaki cytat, bodajże za Einfeldem w jego książce o Einseinie i
szczególnej teorii względności "zarówno jej zwolenników, jak i
przeciwników łączy to, że rozpaczliwie mało z niej rozumieją".
MS