[Rejestr] PIS blokuje

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Śro, 2 Lut 2011, 11:48:00 MET

W dniu 2 lutego 2011 11:26 użytkownik Paweł Krawczyk
<pawel.krawczyk w hush.com> napisał:

> Nawet na żądanie sądu? Chyba, że nie mają takiego obowiązku w
> sprawach cywilnych, w odróżnieniu od karnych.
>
> --

Poseł o cywilnych mówił.  Mówił, że to tworzy strefę bezprawia w
internecie i że ta komisja się skupi na wprowadzeniu odpowiednich
zmian w ustawach aby tę strefę skutecznie ukrócić. Ja tylko przekazuję
co usłyszałem w TV :-)

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/