[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Michał 'rysiek' Woźniak rysiek w fwioo.pl
Czw, 21 Kwi 2011, 08:39:21 MEST

Dnia czwartek, 21 kwietnia 2011 o 00:42:48 Katarzyna Szymielewicz napisał(a):

> Tak jak wielokrotnie zgłaszałam,  uważam, że lista nie powinna być
> moderowana. Nie widzę powodu dla którego zapisani nie mogliby na forum o
> coś zapytać lub skomentować. Inaczej, po co nam lista mailingowa?
> Wystarczy prosta lista dystrybucyjna!

Jeżeli dobrze rozumiem ideę tej nowej listy, ma to być tylko lista
ogłoszeniowa, nie dyskusyjna. W takim układzie wydaje mi się, że przyjęte
rozwiązanie jest OK. Dyskutujmy dalej na liście otwartej dla wszystkich
rejestr.

Chyba, że czegoś nie łapię. ;)

--
Pozdrawiam
Michał "rysiek" Woźniak

Fundacja Wolnego i Otwartego Oprogramowania