[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Czw, 21 Kwi 2011, 00:42:48 MEST

W dniu 18 kwietnia 2011 22:58 użytkownik Jozef Halbersztadt
<jothal at o2.pl>napisał:

> Komunikat Marcina Cieślaka jako moderatora:
>
> Uruchomiliśmy listę wysyłkową i zapisaliśmy na nią osoby według listy
> (uzupełniłem trzy aresy emailowe, których nie było).
>
> W tej chwili lista jest ustawiona jako "lista wysyłkowa" - czyli do
> wysłania powiadomień. Wypowiedzi innych zapisanych osób trafiają do
> moderatora.
>
> We tej chwili bez moderacji wysłać zawiadomienia może:
>
> Igor Ostrowski (iostrowski at centrumcyfrowe.pl)
>
> Oczywiście wszystko można zmienić.

Tak jak wielokrotnie zgłaszałam,  uważam, że lista nie powinna być
moderowana. Nie widzę powodu dla którego zapisani nie mogliby na forum o coś
zapytać lub skomentować. Inaczej, po co nam lista mailingowa? Wystarczy
prosta lista dystrybucyjna!

Czy, jeśli nie ma głosów przeciwko, możemy to zmienić od razu? (pytanie do
Sapera).

KSZ