[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Anna Kuliberda anna.kuliberda w gmail.com
Pon, 18 Kwi 2011, 22:04:35 MEST

a kto jeszcze dostał takie zaproszenie?
pozdrawiam
AK

--
*Podaruj nam 1 % swojego podatku*
KRS: 0000181348 (Stowarzyszenie Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich)

----
Anna Kuliberda
Stowarzyszenie Liderów Lokalnych Grup Obywatelskich
anna.kuliberda at lgo.pl tel. 0048 22 844 73 55
www.sllgo.pl www.informacjapubliczna.org.pl,<http://www.informacjapubliczna.org.pl/>
www.watchdog.org.pl