[Rejestr] Spotkanie z ministrem Bonim - 21 kwietnia

Peter 'Mikolaj' Mikolajski piotr.mikolajski w gmail.com
Pon, 18 Kwi 2011, 19:34:33 MEST

Witajcie,

Właśnie otrzymałem maila następującej treści:

Szanowni Państwo,

Serdecznie Państwa zapraszam na spotkanie z ministrem Michłem Bonim,
które odbędzie się w czwartek (21 kwietnia) o godz. 13:00, w sali 202
KPRM.

Spotkanie chcielibyśmy poświęcić dwóm ustawom: Ustawie o dostępie do
informacji publicznej i Ustawie o świadczeniu usług drogą
elektroniczną. Projekty obydwu ustaw pisane będą wkrótce w
Ministerstwie Spraw Wewnętrznych i Administracji (obecnie przyjmowane
są dopiero ich założenia - znajdziecie je Państwo w załączeniu do tego
maila). Na spotkaniu w czwartek chcielibyśmy usłyszeć Państwa opinie
na temat tych nowelizacji. Moglibyśmy wziąć je pod uwagę od początku
prac nad projektami samych ustaw.

Oczywiście zgodnie z procedurą, projekty zostaną poddane również
standardowym społecznym konsultacjom w późniejszym terminie.

Z wyrazami szacunku,

Witold Przeciechowski
asystent ministra

Na spotkaniu niestety mnie nie będzie.