[Rejestr] [ISOC-PL] Nowe spotkanie w sali Świetlikowej

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Pią, 8 Kwi 2011, 20:04:08 MEST

Dnia 8 kwietnia 2011 19:35 "Aleksander Waszkielewicz" <Aleksander.Waszkielewicz w firr.org.pl> napisał(a):

> Witam!

Nie bez kozery napisałem o umiarkowanym sposobie. Wieloletnie doświadczenia są negatywne. Byłem jednak świadomy, że  kilka miesięcy Jarosław Deminet został tam dyrektorem i jego misją najprawdopodobniej jest uczynienie dokumentów legislacyjnych rzeczywiście dostępnymi.