[Rejestr] Nowe spotkanie w sali Świetlikowej

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Czw, 7 Kwi 2011, 10:13:02 MEST

Zebraliśmy dłuższą listę spraw konfliktowych, które wykraczają poza trzy wyszczególnione w komunikacie Panoptykonu. Wszystkie jednak dotyczą społeczeństwa informacyjnego.

Koncentrujemy się na doprowadzeniu do uruchomienia procesu którym spowodowałby podniesionej kurtyny oddzielającej od roboczych działań rządu, a także na stworzeniu przesłanek byśmy jako siła zewnętrzna mieli na nie wpływ.

Moim zdaniem lepsze jest wytykanie błędów o których mówisz przy konkretnych projektach legislacyjnych niż zgłaszanie tego w obecnej chwili jako błędu systemowego. Gdybyśmy to zrobili zmienilibyśmy temat na inny – na czym polegają patologie polskiej legislacji.