[Rejestr] spotkanie z Premierem

Peter 'Mikolaj' Mikolajski piotr.mikolajski w gmail.com
Śro, 6 Kwi 2011, 11:24:53 MEST

P.T. Zainteresowani zapewne otrzymali dziś o 09:25 list następującej treści:

"Szanowni Państwo,

otrzymałam do Państwa adresy mailowe od Pana Macieja Budzicha.

W imieniu Prezesa Rady Ministrów Pana Donalda Tuska uprzejmie
zapraszam  na spotkanie w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (al.
Ujazdowskie 1/3, Warszawa) "Przyszłość Internetu i przyszłość
społeczeństwa informacyjnego w Polsce", które odbędzie się w dniu 7
kwietnia 2011 r. (czwartek) godz. 14.30.

Proszę o informację zwrotną z potwierdzeniem udział.

Z poważaniem

Ilona Wierzchowska"

Jestem ciekaw, kto z uczestników ubiegłorocznego spotkania wybiera się
na spotkanie jutrzejsze.

--
Pozdrawiam,
Piotr "Mikołaj" Mikołajski