[Rejestr] spotkanie z Premierem

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Wto, 5 Kwi 2011, 19:26:14 MEST

Jest już info na profilu facebookowym Kancelarii Premiera:

"W czwartek, o godz. 14.30 premier spotka się przedstawicielami
organizacji pozarządowych, ekspertami, przedstawicielami
przedsiębiorców i blogerami. Temat: bariery związane z rozwojem
Internetu i społeczeństwa informacyjnego"

Przy okazji zapraszam do klikania na postulat poprawienia jakości
procesu legislacyjnego w serwisie Zadanie dla Posła:

http://www.zadaniedlaposla.pl/index_opened.php?wpiss_id=176