[Rejestr] pytanie o jawność adresów IP urzędu

Tomasz Ganicz polimerek w gmail.com
Pon, 17 Maj 2010, 07:59:22 EDT

W dniu 17 maja 2010 13:29 użytkownik Robert Partyka <bobson w bobson.pl> napisał:
> Super, Pawle. Podaj mi jeden sensowny, uzasadniony powód do posiadania
> informacji o wszystkich adresach IP danej organizacji rządowej to może
> przyznam Ci rację. Dla uproszczenia: sensowny, uzasadniony => musi
> przynosić ewidentną korzyść społeczną.

Prosty przykład. Jestem dziennikarzem i dowiedziałem się od pewnego
anonimowego informatora, że jeden ze sztabów wyborczych kandydata na
prezydenta, który tak się składa, że jest też szefem jednego z urzędów
państwowych, umocował w tymże urzędzie grupę specjalistów od szeptanej
propagandy, którzy siedzą gdzieś w piwnicy i korzystając z jednego z
numerów IP sieci za którą płaci urząd prowadzą cichą akcję za
pieniądze podatników. Pytam się więc urząd o numery IP, z których
urząd korzysta aby mieć dowód na to, że ktoś istotnie pisze spod tych
IP na różnych forach dyskusyjnych udając zwykłych użytkowników, albo
rozsyła spam wyborczy...

--
Tomek "Polimerek" Ganicz
http://www.ganicz.pl/poli/