[Rejestr] ODP: ODP: Ciekawe kto to dostał?

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Nie, 21 Mar 2010, 12:17:37 MET

Dnia 19 marca 2010 16:40 Wiewiórowski Wojciech <Wojciech.Wiewiorowski w mswia.gov.pl> napisał(a):

> Zapewniam Pana Panie Józefie, że nikt z przygotowujących nowelizację uśude nie znał w momencie opracowywania jej tresci rozdz.2 sekcja 4 par.3 układu ACTA ani żadnej innej częsci tego układu :)

Sam wydedukowałem, że nie uczestniczy Pan w formułowaniu polskiego stanowiska w sprawie ACTA, bo gdyby brał Pan w tym udział odpowiedz na dezyderaty ISOC byłaby chyba inna.
http://prawo.vagla.pl/node/8905
MKiDN przesłało odpowiedź w sprawie ACTA, czyli dlaczego nie możemy wiedzieć

Niezależna zbieżność też mnie nie dziwi, dominujące trendy mogą się przejawiać w różnych miejscach niezależnie.

Nam (ISOC-PL) nie podoba się ta propozycja zmiany. Uważamy że pogarsza status quo. Po co ten wyjątek od wyjątku, zamiast zapisu który mógłby być klarowny? Bo sądy się wahają? Moim zdaniem, konfuzja sądów wynika głównie z tego, że po jednej stronie są wielkie koncerny dysponujące nieograniczonymi zasobami na wspieranie pełnomocników uzasadniających jego stanowisko, a po drugiej zwykli ludzie. Sędzia nawet jak uważa że koncern nie ma racji, to nie czuje się na siłach by samemu napisać uzasadnienie wyroku przeciwko takiemu koncernowi. Z tym trzeba coś zrobić.

Mam nadzieję że w tej sprawie Pana przekonamy. I razem doprowadzimy do tego że także w sprawie ACTA Polska będzie miała słuszne i klarowne stanowisko.

Józef Halbersztadt