[Rejestr] List "KONTRPROPOZYCJA" - wysyłamy tak jak jest?

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Nie, 14 Mar 2010, 13:55:46 MET

Uważam, że list w tej wersji: http://e.isoc.pl/3 osiągnął już "punkt
krytyczny" w którym niewiele mądrzejszych rzeczy jesteśmy w stanie dodać,
bez powtarzania się, kręcenia w kółko i wałkowania tych samych kwestii.
Natomiast skoncentrować się już na merytorycznych uwagach do RCL.

Moja propozycja jest zatem taka, żeby  - mając w pamięci naszą dyskusję i
rozmaite zgłaszane wątpliwości pod kątem dalszych działań i rozmów - wysłać
to jednak dziś wieczorem e-mailem do rządu. Nie dotrzymaliśmy terminu, ale
ta praca nie powinna pójść na marne. Tym bardziej, że nie zgłaszamy w niej
chęci włączenia się na zasadach zaproponowanych przez rząd w grupę
inicjatywną, więc nie stawiamy rządu w trudnej sytuacji zgłoszenia "last
minute" (pierwsze spotkanie było planowane na 15 marca o godz 12).

Może umówimy się na to, że kto się nie zgadza z ostatnią wersją zgłasza
swoje jasne zastrzeżenia i proponuje coś w formie KONKRETNYCH sformułowań,
albo wyłącza się zupełnie, do 18. Jeśli to się nie stanie, wyślemy wieczorem
tak jak jest. Czy to jest do zaakceptowania?

Pozdrawiam,
K.

Katarzyna Szymielewicz
FUNDACJA PANOPTYKON