[Rejestr] prezent na Dzień Kobiet

Piotr VaGla Waglowski vagla w vagla.pl
Czw, 11 Mar 2010, 12:05:36 MET

Szymański Grzegorz napisal/a w dniu 2010-03-11 11:12:
> Pismo MF traktujemy jako propozycję, która ma pomóc w poszukiwaniu nowego rozwiązania. Jedno jest pewne, Rejestru nie będzie, a nowe rozwiązanie - zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami - chcemy wypracować razem z Wami. Stanowczo potwierdza to minister Michał Boni, przewodniczący stałego komitetu RM.

Proszę przyjąć moją "deklarację lojalności" w tej dyskusji: nie jest
moją intencją krytyka rządu tylko z tego powodu, że jest rządem.

Odnośnie pisma MF - przepisałem te założenia, ale obawiam się, że
następnym razem w BIP powieszą (powiesicie Państwo - mimo wszystko w
mojej opinii rząd, a więc wszystkie ministerstwa i ich kierownictwo,
jest jednym organizmem, chociaż wiem, że w łonie rządu jest to
postrzegane w odmienny sposób) już takie skany, że bliżej im będzie do
czystych kartek, niż do zadrukowanych.. To wiele mówi o świadomości
urzędników odpowiedzialnych za dostęp do informacji publicznej, który
musi oznaczać również dostęp w czytelnej formie (a więc nie w PDF, w
szczególności zaś nie w PDF zawierającym zeskanowane bitmapy, nie PDF
zawierający zeskanowane bitmapy przedstawiające nieczytelny nawet dla
osób widzących "tekst").

http://prawo.vagla.pl/node/8988

W jaki sposób, Pana zdaniem, należy interpretować sytuacje, w której
minister Boni deklaruje "wstrzymanie prac", a następnie Podsekretarz
Stanu w Ministerstwie Finansów zgłasza "propozycję, która ma pomóc w
poszukiwaniu nowego rozwiązania" i robi to - jak rozumiem - bez związku
z wcześniejszą wiedzą czy ustaleniami szefa rządu oraz szefa komitetu
stałego RM w tej sprawie?

 Piotr 'VaGla' Waglowski     vagla [at] vagla [dot] pl
 VaGla.pl Prawo i Internet   http://www.vagla.pl
 Internet Society Poland     http://www.isoc.org.pl