[Rejestr] Kontrpropozycja - pierwszy draft

Rafał Zieleniewski zielenie w kr.onet.pl
Czw, 11 Mar 2010, 00:03:49 MET

Tak, to jest dobry pomysł.

Tak naprawdę, to nie mamy dowodów, że jakieś środki budżetowe są marnowane.

Zażądajmy analizy przyczyn błędów i zaniedbań (jeśli są, koniecznie potrzeba
przykładu) i wniosków zaradczych. Możemy też proponować:
- przegląd rozwiązań z innych krajów,
- wzmocnienie ośrodka koordynacji, np. zwiększenia uprawnień Dyrektora
Departamentu Informatyzacji MSWiA,
- uprawnienia istniejących rad informatycznych przy MSWiA lub innych
rządowych do opiniowania projektu budżetu,
- opiniowania projektu budżetu tak, jak każdej ustawy.

Stawianie rozwiązania amerykańskiego i angielskiego jako wzorca jest
śmieszne bo są to różne rozwiązania.

Proszę coś napisać, ja się podpiszę pod każdą otwartą propozycją.

pozdrawiam
Rafał