[Rejestr] po wczorajszym spotkaniu

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Pon, 8 Mar 2010, 22:25:59 MET

Rafale:

> Dwa przesłane sprawozdania nie wyczerpują oczywiście całokształtu
> prowadzonej dyskusji i nie zawierają wszystkich uwag, które ostatecznie nie
> znalazły się w tekście podsumowania. Przesyłam kilka dodatkowych informacji
> o przebiegu wczorajszego spotkania.

Pozwolę się nie zgodzić, Sądzę, że jednak zasadniczo  wyczerpują, jeśli
chodzi o nasze USTALENIA i KONKLUZJE, do jakich udało się dojść.

Twoje uwagi (od punktu 2) są w dużej mierze bardzo trafne, nie oddają jednak
ani przebiegu niedzielnej dyskusji ani naszych wspólnych ustaleń. Piszę to,
bo uważam Twoją krytykę podsumowań Roberta i Jarka za nieuzasadnioną. Tylko
tyle. Co de meritum nie będę teraz wchodzić w polemikę, z braku czasu.

Natomiast co do punktu pierwszego - piszę we własnym imieniu, ale chyba
zakładaliśmy, że jest to oczywiste, że nasze uwagi WCIĄŻ przesyłamy, tak jak
było ustalone, do 15 marca. To jest po prostu odrębna kwestia i stąd nie
była przedmiotem podsumowania.

Co do mojej roli w wyjaśnianiu założeń Kongresu - uchylam się od odpowiedzi
;-) Nie jestem autorką tej inicjatywy (biorę w niej udział na takiej samej
zasadzie jak Lipszyc czy inne osoby z tej listy). Polecam link:
http://www.kongres.ofop.eu/

Sesja, na jaką mielibyśmy zaprosić rząd to "Wolność w Internecie", data
27.03 (sobota), godz. 10-11:30, która o ile dobrze widzę nie ma jeszcze
swojego opisu na stronie internetowej.

Jeśli będą dalsze  pytania, proponuję kierować je do Piotra Frączaka -
głównego "spinacza" tej inicjatywy.

Pozdrawiam,
Katarzyna Szymielewicz