[Rejestr] Przetargi RCL

Jozef Halbersztadt jothal w o2.pl
Wto, 2 Mar 2010, 08:21:38 MET

Dnia 2 marca 2010 4:28 Marcin Cieslak <saper w saper.info> napisał(a):

> Zwłaszcza, że udało mi się wykopać ciekawy materiał w BIP RCL:
>
> http://www.rcl.bip-e.pl/download.php?s=40&id=1492

Ten system ma służyć do publikowania Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego.

"1. Przedmiotem umowy jest:
1) wdrożenie w siedzibie Zamawiającego elektronicznego systemu zarządzania dokumentami współpracującego z urządzeniem wielofunkcyjnym Xerox WorkCentre 5665 w Departamencie Dziennika Ustaw i Monitora Polskiego Rządowego Centrum Legislacji, zwanego dalej ,,Systemem’’,

2.8. System zapewnia przetwarzanie dokumentów powstałych w wyniku skanowania oryginałów aktów prawnych nadesłanych do ogłoszenia w dzienniku urzędowym.

> Prześledzenie tego pozwala na zrozumienie wielu rzeczy...
>
> Z ciekawszych kawałków polecam:
>
> "
> Akt prawny
>
> Dokument typu akt prawny reprezentuje skan oryginału aktu prawnego
> przesłanego do ogłoszenia. Skanowany jest oryginał aktu, ponieważ
> oryginał zawiera pieczątkę i wizę Prezesa Rządowego Centrum
> [...]

Tu chodzi o przygotowanie wsadu

"(w systemie produkcyjnym:)
4.1.	160 użytkowników z pełną rejestracją wykonywanych w systemie działań, z możliwością udziału w zaawansowanych procesach obiegu dokumentów, w tym obiegów z blokami decyzyjnymi opartymi o atrybuty dokumentów oraz możliwością zapętlania obiegu (licencje CPX lub równoważne);
4.2.	20 użytkowników standardowych (licencje DocuShare lub równoważne), którzy mogą korzystać z tych samych funkcji dostępnych dla użytkowników na licencji CPX lub równoważnej, z tą różnicą, że operacje wykonane w systemie nie musza być rejestrowane oraz użytkownicy, którzy korzystają z tych licencji nie biorą udziału w zaawansowanych obiegach dokumentów, z których mogą korzystać użytkownicy na licencjach CPX;
4.3.	1 użytkownik mający pełne prawa administracyjne (na licencji CPX lub równoważnej).
4.4.	180 użytkowników mających jednoczesny dostęp do zasobów udostępnionych publicznie na serwerze z zainstalowanym i skonfigurowanym oprogramowaniem (licencje typu gość)."

> Mam wrażenie, że całość jest w jakichś poważnych opałach....

160 upełnomocnieni przez RCL, 20 inni ludzie z administracji rzadowej, 180 cywile z netu?

JH