[Rejestr] Przetargi RCL

Marcin Cieslak saper w saper.info
Wto, 2 Mar 2010, 04:28:00 MET

On Mon, 1 Mar 2010, Piotr VaGla Waglowski wrote:

> Proponowałbym się chwilę wstrzymać. RCL chętnie na nas poczeka.

Zwłaszcza, że udało mi się wykopać ciekawy materiał w BIP RCL:

http://www.rcl.bip-e.pl/download.php?s=40&id=1492

Prześledzenie tego pozwala na zrozumienie wielu rzeczy...

Z ciekawszych kawałków polecam:

"
Akt prawny

Dokument typu akt prawny reprezentuje skan oryginału aktu prawnego
przesłanego do ogłoszenia. Skanowany jest oryginał aktu, ponieważ
oryginał zawiera pieczątkę i wizę Prezesa Rządowego Centrum Legislacji.
"

A tu jest jeszcze ciekawiej:

http://rcl.bip-e.pl/portal/rcl/87/1393/Zakup_rozszerzajacy_zakres_licencji_na_informatyczny_system_wspomagajacy_dzialal.html

Mam wrażenie, że całość jest w jakichś poważnych opałach....

--Marcin