[Rejestr] wersja 28 luty wieczór

Agata Szczerbiak agata.szczerbiak w gmail.com
Pon, 1 Mar 2010, 19:04:57 MET

On 01/03/2010, Rafał Zieleniewski <zielenie w kr.onet.pl> wrote:
> Witam
>
> Rozumiem, że ostatnia wersja wysłana przez panią Małgorzatę Szumańską jest
> ostateczną?

ale mieliśmy jeszcze dopisać coś do formatu danych, prawda?
mamy jeszcze 5 godziny, nie przesadzajmy

Jeśli tak, to trzeba jeszcze tylko
> 1. zatwierdzić wszystkie zmiany
> 2. podpisać dokument worda
> 3. napisać e-maila i wysłać.
>
> ad 1.
> Czy pani Agata Szczerbiak jest jeszcze on-line? Czy zechce ostatecznie
> sformatować plik "wersja 1 marca wieczór"?

bez pani. jestem
pani Małgorzata miała jeszcze przesłać dokument z poprawkami
czekamy

Jeśli chodzi o mnie to kolejność