[Rejestr] Spotkanie u Boniego

rekrutacja rekrutacja w gazeta.pl
Czw, 28 Sty 2010, 03:12:12 MET

Jedna wazna rzecz. Do spotkania z premierem musimy sie przygotowac, i
dobrze by bylo zrobic to wspolnie. Mowil o tym Boni, prosil o
sporzadzenie klisty problemow, pol tematycznych, ktorymi rzad powinien
sie zajac i poddac debacie. Mysle, ze dobrze by bylo sporzadzic liste
postulatow (idealnie by bylo miec ich 21), bo porzadnej syntezy
planowanego i istniejacego prawodawstwa i tak nie zrobimy, jedyne co sie
da, to w jakis sposob pokazac nasz sposob myslenia. Formula 21
postulatow jest elastyczna, mozna w nie wlozyc i bardzo konkretne
(porzucic pomysl rejestru); i te dotyczace sposobu pracy (prowadzic
otwarte konsultacje spoleczne); i te postulatywne (publiczny dostep do
informacji publicznej; gwarancje ochrony prywatnosci obywateli).
Dodatkowo formula 21 postulatow jest sama w sobie dosc znaczaca.
Co wy na to?

Lipszyc